czwartek, 15 listopada 2012

Stuck in the middle with you

Zdjęcia robione były w niedzielę, jednak ze względu na to, iż miałam bardzo dużo nauki, publikuję je teraz -  jednak liceum to nie bajka :) 
Bardzo lubię łączenie wielu stylów - w tym przypadku jest to styl militarny (koszula), wraz ze stylem vintage (spodenki) i nutką elegancji w postaci naszyjnika. "Wisienką na torcie" są nietypowe, miętowe buty Dr. Martens.
Kupując tę koszulę miałam zamiar doszyć do kieszonki kolorowe kryształki, tak jak w tej już słynnej z Zary. Jednak ich wysyp na różnych blogach, jak i na ulicach skutecznie mnie do tego zniechęcił. 













A na koniec - uwielbiam to zdjęcie ;) :




WEARING:
White shirt - H&M
Green shirt - SH
Shorts - H&M Trend %
Necklace - SH
Boots - Dr. Martens %

28 komentarzy:

  1. całość świetnie gra, łącznie ze scenarią
    F9.75

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw i swietne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1zdjęcie najlepsze ;) i dobrze, że ich nie doszyłaś, stylizacja wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny naszyjnik, szkoda że z SH, bo pewnie nigdzie podobnego nie dostanę.. Pozostaje mi DIY ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę. Bardzo fajnie wyglądasz. Uwielbiam militarne elementy. Czuję do nich spory sentyment. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wygladasz. Dawno nie widziałam tak przemyślanego i oryginalnego zestawu. Ten jest idealny. :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. naszyjnik cudny, prawdziwa perełka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba, naszyjnik jest genialny:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zestawienie.Super masz spodenki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetne zdjęcia na blogu, no i miętowe buty rządzą <3 masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie i na luzie, a naszyjnik dodaje nutkę elegancji, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice looks here!
    What about following each other? Visit my blog and let me know, it would be great to keep in touch!
    I was also wondering if you would like to enter the competition to become the Fashion Muse on my online fashion magazine, it means that you will have your outfits published there!....write an e-mail at info.forerunners@libero.it to learn more!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia:) Szorty są wspaniałe! Buźka

    OdpowiedzUsuń
  14. Butki no extra po prostu! :)
    zapraszam do siebie! Moze poobserwujemy?

    www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny look i cała sesja z wielkim pomysłem! Naszyjnik jest boski.


    Pozdrawiam!


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. spodenki super;)
    zapraszam na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny set, super zdjęcia!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the Dr.Martens!


    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. martensy podroby! BUUUUUU -,-

    OdpowiedzUsuń
  20. love the necklace!
    therunwayoflife.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, podoba mi się połączenie kolorów :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. I really like your outfit so much and you look great with it! The burgundy shorts and the shoes are my favorites! Wow!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń